«Η καινοτομία χτίζει στο γνώριμο»: Ο Iván Saldaña για τη δημιουργικότητα, την αειφορία και τα αποστάγματα αγαύης
Γιαννης Κοροβεσης•Inspiring Duders
Αυτό το άρθρο είναι διαθέσιμο επίσης στα: Αγγλικα
Πως βρέθηκε ένας διδάκτωρ πανεπιστημίου από τα έδρανα στον χώρο της βιομηχανίας των ποτών κι από κει σε συνεργασίες με μερικούς από τους πιο γνωστούς σελέμπριτι του κόσμου; Ο Μεξικανός Dr. Iván Saldaña έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές του στη βιοχημεία και την εξελικτική βιολογία των φυτών και με ένα διδακτορικό από ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο στο τσεπάκι του, επαναπατρίστηκε όταν αποφάσισε να εφαρμόσει και να πειραματιστεί με όλα όσα έμαθε γύρω από το αντικείμενο μελέτης του, τα φυτά, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την μεξικανική κουλτούρα και τον πολιτισμό. Συνάντησα τον Dr. Iván Saldaña για μια γρήγορη κουβέντα στο αθηναϊκό Barro Negro. Ήρθε ως καλεσμένος της εταιρείας Granikal, η οποία εισάγει και διανέμει τα ποτά του οίκου Casa Lumbre, εταιρεία που συνίδρυσε το 2017. Η κουβέντα τελικά διήρκεσε κάτι περισσότερο από μια ώρα, αναπόφευκτο όταν απέναντί σου έχεις έναν τόσο πολυδιάστατο άνθρωπο, έναν πιονέρο των αποσταγμάτων αγαύης. Έχοντας κατάφερε να επανεφεύρει σε μεγάλο βαθμό τη βιομηχανία των μεξικανικών αποσταγμάτων, μας προσφέρει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, εκτός από τα καινοτόμα ποτά του και μια νέα οπτική στον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την ποτοποιία και την κατανάλωση αλκοολούχων εν γένει. Έβαλα ένα ποτήρι Nocheluna, το sotol που φτιάχνει με… τον Lenny Kravitz και ξεκινήσαμε την κουβέντα.
Ο Dr. Iván Saldaña Oyarzábal από το 2017 που ξεκίνησε την εταιρεία Casa Lumbre, έχει βρει τον τρόπο να μας κρατά όλους σε εγρήγορση. Το πρώτο του απόσταγμα, ένα ζόρικο mezcal, σε μια περίοδο που όλοι μιλούσαν για τις άγριες αγαύες της κατηγορίας, ήρθε και βροντοφώναξε για την αποκλειστική καλλιέργεια αγαύης, και μάλιστα βιολογικής καλλιέργειας. Ήταν το πρώτο brand που μίλησε για αειφορία και ένα από τα πρώτα, τόσο διαφανή στην παραγωγή του. Καθόλου τυχαίο που δυο χρόνια αργότερα, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες ποτών εξαγόρασε το πλειοψηφικό του πακέτο. Δεν ήταν η μόνη όμως πολυεθνική που συνεργάστηκε με την Casa Lumbre.
Ο Dr. Iván Saldaña συνεργάστηκε με την Pernod Ricard τρις -αρχικά με το πρωτοπόρο μεξικανικό ουίσκι Abasolo, ένα φοβερά ενδιαφέρον πρότζεκτ για το οποίο είχα γράψει στο παρελθόν –θα το βρείτε εδώ-, στη συνέχεια με το μεσκάλ Ojo de Tigre και πιο πρόσφατα, με το sotol Nocheluna! Τελικά, το μεγαθήριο Pernod Ricard επένδυσε συνολικά στην Casa Lumbre ως στρατηγικός της συνεργάτης.
Όμως, σταθείτε, έχει κι άλλα! Η Casa Lumbre έφτιαξε μια σειρά από τζιν ονόματι Gin de Las Californias, με βοτανικά στοιχεία και από τις δύο πλευρές των δύο γειτονικών χωρών (ΗΠΑ – Μεξικό), συνεργάστηκε με τον Lewis Hamilton -ναι, τον οδηγό αγώνων- για να φτιάξει δύο ποτά χωρίς αλκοόλ από αγαύη, εξαιρετικά Almave, έφτιαξε τρία φοβερά brand από λικέρ, το πρώτο από πιπεριές άντσο, το λικέρ πορτοκαλιού Alma Finca στο Γιουκατάν και το λικέρ καλαμποκιού Nixta, το οποίο χρησιμοποιεί τη νιξταμαλοποίηση, μια αζτεκικής προέλευσης τεχνική 4,000 χρόνων για την επεξεργασία των σπόρων του καλαμποκιού, ενώ τελευταία κυκλοφόρησε και μια έτοιμη Margarita (RTD) σε κουτάκι, παρέα με τον θρύλο Μεξικανό πυγμάχο, Canelo Álvarez! Καταλάβατε πόσο σπουδαίος είναι ο τύπος;
Ο Dr. Iván Saldaña Oyarzábal πριν συμβούν όλα εκείνα που τον έκαναν τόσο αναγνωρίσιμο στον χώρο της βιομηχανίας των ποτών, ξεκίνησε τις σπουδές του στο πανεπιστήμιο της Πουέμπλα, στο Μεξικό. Κατά τη διάρκεια του πτυχίου του ξεκίνησε να ταξιδεύει στον κόσμο ως σπουδαστής-ερευνητής, ζώντας στη Χιλή, στα Μπαρμπέιντος και στο Μόντρεαλ του Καναδά, για να ολοκληρώσει την πανεπιστημιακή του καριέρα με ένα διδακτορικό από το πανεπιστήμιο του Σάσεξ, στη Μεγάλη Βρετανία, επάνω στη βιολογία και τη βιοχημεία των φυτών. Σε κάποια στιγμή αποφάσισε ότι τον ενδιαφέρει η αγαύη ως ερευνητικό αντικείμενο εξειδίκευσης, Μεξικανός γαρ, και πιο συγκεκριμένα, άρχισαν να τον απασχολούν ορισμένα θεμελιώδη ερωτήματα γύρω από την (εξελικτική) τους βιολογία, όπως το πώς μπορεί ένας τόσο συναρπαστικός οργανισμός, που μπορεί να αποθηκεύει τόσο μεγάλη ποσότητα νερού (πηγή σακχάρων), κόντρα στις αντιξοότητες του περιβάλλοντος, να εξακολουθεί να επιβιώνει, όταν όλοι, φυσιολογικά θα ήθελαν να τον «φάνε» για να επιβιώσουν οι ίδιοι!
Μέχρι εκείνο το σημείο, δεν είχε ξεκινήσει να τον απασχολεί η γεύση ή το άρωμα που μπορούσε να δώσει το φυτό σε αποστάγματα. Μου εξήγησε πως τον απασχολούσε αποκλειστικά και μόνο η εξελικτική παρατήρηση ενός οργανισμού που έχει καταφέρει να επιβιώσει δέκα εκατομμύρια ολόκληρα χρόνια! Ενός φυτού το οποίο παρόλο που είναι γεμάτο από σάκχαρα, κανείς άλλος φυτοφάγος οργανισμός δεν το καταναλώνει, καθώς δε μπορεί να τα μεταβολίσει. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες της αγαύης πρέπει πρώτα να διασπαστούν σε απλούστερα σάκχαρα, όπως είναι η φρουκτόζη και η γλυκόζη, ώστε να μπορέσουν στη συνέχεια να φανούν χρήσιμα σε οποιοδήποτε άλλο οργανισμό, ή να δώσουν σε μας… αλκοόλ, μέσω της αλκοολικής ζύμωσης (υδρόλυση)…
«Την Μεσοαμερικανική περίοδο, οι γηγενείς πληθυσμοί ανακάλυψαν και έναν ακόμη τρόπο για να διασπώνται οι πρωτογενείς, σύνθετοι αυτοί υδατάνθρακες της αγαύης, χωρίς να χρειάζεται να ψήνεται η καρδιά της επάνω από μια φωτιά». Παραδοσιακά, έκοβαν τον κεντρικό μίσχο του φυτού και έξυναν την «καρδιά» του (tlachique). Τα φυτά «στρεσάρονταν», ενεργοποιούσαν συγκεκριμένα υδρολυτικά ένζυμα, διασπούσαν τους σύνθετους υδατάνθρακές τους και απελευθέρωναν τα απλά σάκχαρα που σε επαφή με τους ζυμομύκητες του περιβάλλοντος ζυμώνονταν. «Αυτά με απασχολούσαν… μέχρι που πραγματοποίησα την επόμενη αλλαγή καριέρας μου και ασχολήθηκα με τον χώρο των αποσταγμάτων».
«Κάπου εκεί άρχισε να σας απασχολεί και η μεξικανική πολιτισμική κληρονομιά;», τον ρώτησα «και το πώς θα βρείτε σύγχρονους τρόπους για να τη διαδώσετε; Γιατί, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αυτό ακριβώς κάνετε στην Casa Lumbre, έχετε βρει μια χρυσή τομή -κάτι που ψάχνουν εκατοντάδες εταιρείες εκεί έξω- να τιμάτε την παράδοση της χώρας σας και ταυτόχρονα να καινοτομείτε σε ένα τόσο απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό της παγκόσμιας αγοράς αποσταγμάτων, σωστά;»
«Θες να δοκιμάσεις ένα old-fashioned με Abasolo, να δεις πώς μπορεί ένα κλασικό κοκτέιλ να αποκτήσει έναν πολύ όμορφο, μεξικανικό χαρακτήρα, πώς μπορεί να εκφραστεί η κουλτούρα μας;», με ρώτησε. «Αμέ!»
Μου εξήγησε πως αυτό αποτέλεσε στοιχείο, τόσο της γενιάς του, όσο και εγγενές χαρακτηριστικό της Casa Lumbre. Ως πιτσιρικάς, ο ίδιος και οι φίλοι του, ήταν ευχαριστημένοι βγαίνοντας έξω και πίνοντας απλώς μια Absolut με πορτοκάλι, τρώγοντας McDonald’s ή σε πιο εξαιρετικές περιπτώσεις, γαλλικό, ιταλικό ή ιαπωνικό fine dining. Δεν υπήρχε άλλωστε μεξικανικό fine dining. Σήμερα, και μέσα από την εταιρεία που δημιούργησαν, δεν βρίσκουν τίποτα συναρπαστικό στο να θέλουν να παριστάνουν κάτι που δεν είναι, δεν τους συγκινεί το να ζουν σαν Γάλλοι, σαν Ελβετοί, σαν Αμερικάνοι, θέλουν να εκφραστούν μέσα από τα προϊόντα που δημιουργούν τα οποία ακτινοβολούν το στοιχείο της εντοπιότητας. Κάτι που φυσικά αποτελεί και στοιχείο των καιρών, η τάση της τοπικότητας.
Με την Casa Lumbre αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν στοιχεία και υλικά, τεχνικές, τρόφιμα και ποτά από την μεξικανική παράδοση, στις περισσότερες των περιπτώσεων στοιχεία που μέχρι τότε θεωρούνταν τρίτης κατηγορίας ή απευθύνονταν μόνο στους φτωχούς, και να τα προσφέρουν σε υψηλή ποιότητα, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια διαφορετική εμπειρία.
Είχε μελετήσει όλες τις βασικές λειτουργικές ανάγκες της αγαύης, όταν αποφάσισε ότι χρειάζεται να εφαρμόσει όλες τις γνώσεις του στην πράξη. Κατά τύχη, όλο αυτό συνέπεσε με την πρώτη μεγάλη κρίση της μπλε αγαύης, στις αρχές του 2000 και ενώ η τεκίλα είχε ήδη ξεκινήσει να παίρνει τα πάνω της. Προσελήφθη από την ‘Allied Domecq’ που τότε είχε στο portfolio της την τεκίλα ‘Sauza’, ώστε να εργαστεί στο τμήμα έρευνας. Εκείνη την περίοδο όμως, η AD εξαγοράστηκε από την ‘Pernod Ricard’, αρκετά από τα brand της μοιράστηκαν σε άλλες εταιρείες, η Sauza δόθηκε στην ‘Fortune Brands’ -σήμερα ανήκει στη ‘Suntory Global Spirits’- αλλά η Pernod Ricard κράτησε τον Saldana και τον τοποθέτησε επικεφαλής του ερευνητικού της εργαστηρίου της στην Πόλη του Μεξικού, όπου σε ένα εξωπραγματικά εξοπλισμένα επαγγελματικό χώρο ξεκίνησε να μελετά εις βάθος την αγαύη σε συνάρτηση με τα αποστάγματα και βέβαια να πειραματίζεται δειλά-δειλά και με νέα προϊόντα.
«Η καινοτομία όμως χρειάζεται μεγάλη προσοχή! Δε μπορείς να καινοτομήσεις απλώς και μόνο προσφέροντας κάτι εντελώς ξένο, κάτι εντελώς εκτός πλαισίου, γιατί αν το κάνεις αυτό, τότε η καινοτομία σου θα είναι μια απλή ανοησία, δεν θα υπάρξει κανείς να αλληλεπιδράσει με αυτήν. Η εκάστοτε καινοτομία χρειάζεται να ‘αγγίξει’ κάτι οικείο στον καταναλωτή. Αν δε ‘συνδέσεις’ την καινοτομία σου φιλοσοφικά, συναισθηματικά, υλικά με κάτι οικείο από το περιβάλλον του καταναλωτή, τότε κινδυνεύει να μην κατανοηθεί, να μην αποκτήσει το παραμικρό νόημα.»
Μπορεί άραγε, σε μια βιομηχανία όπως αυτή της τεκίλας ή του μεσκάλ, όπου η ζήτηση έχει αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό, και η πρώτη ύλη χρειάζεται χρόνια για να αναπτυχθεί, να λειτουργήσει μια επιχείρηση επάνω σε ένα βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης και διαχείρισης; Αυτό ρώτησα αμέσως μετά τον Dr. Iván Saldaña για να μου απαντήσει απόλυτα καταφατικά.
«Κάθε ζήτημα βιωσιμότητας έχει και μια συγκεκριμένη λύση που οφείλει να τεθεί σε εφαρμογή, με την προϋπόθεση φυσικά πως έχουμε αποφασίσει εκ των προτέρων πως θέλουμε το μοντέλο λειτουργίας μας να είναι πλήρως βιώσιμο. Θεωρώ, ξεκάθαρα, πως μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μεσαίου μεγέθους brand με απόλυτα βιώσιμο τρόπο, υπό προϋποθέσεις ακόμη και μεγάλα brand. Αλλά θα πρέπει να δουλεύετε κατά περίπτωση, δεν έχω βρει κάποια λύση-πασπαρτού που να λειτουργεί σε όλα τα brand και σε όλες τις κατηγορίες ποτών. Και βέβαια, μέχρι ένα σημείο, είμαι απαισιόδοξος με το μέλλον, γιατί γνωρίζω το Μεξικό και γνωρίζω πως πολλοί απλά επιλέγουν να αποφεύγουν τις ευθύνες τους.
Ακόμη και στις περιπτώσεις όπου υπάρχουν συνεργασίες με σελέμπριτι, προκειμένου να ενισχυθεί το awareness γύρω από ένα προϊόν ή άλλες όπου στο brand μπαίνουν μεγάλες εταιρείες διανομής, που αυξάνουν γρήγορα και σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική του, ακόμη και εκεί μπορείς να είσαι απόλυτα βιώσιμος. Με το πρώτο μεσκάλ που φτιάξαμε, είχαμε από την αρχή της δημιουργίας του έναν πολύ συνειδητό στόχο· εκτός από τη γεύση του ποτού, θέλαμε και όλα τα υπόλοιπα να γίνουν με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο, είχαμε τους δικούς μας, πολύ συγκεκριμένους δείκτες για το πώς πρέπει να είναι ένα σύγχρονο και ποιοτικό προϊόν, από τους οποίους δεν παρεκκλίναμε ποτέ. Από την αρχή είχαμε αποφασίσει ότι θα είναι ένα προϊόν βιολογικής καλλιέργειας, πιστοποιημένο από την ΕΕ, τις ΗΠΑ και το Μεξικό. Όχι όμως μόνο αυτό, χρησιμοποιούσαμε πάντα και αποκλειστικά, αγαύες καλλιέργειας. Και θέλω να είμαι ξεκάθαρος, οποιοσδήποτε χρησιμοποιεί άγριες αγαύες, μεταξύ αυτών και κάποιες μεγάλες εταιρείες, είναι ανεύθυνος, καθώς έτσι καταστρέφεις τη φύση. Και προφανώς δεν αναφέρομαι σε οικογενειακά, μικρά palenque που φτιάχνουν απόσταγμα αγαύης, αλλά για οποιονδήποτε κόβει φυτά από τη φύση για να μεγεθύνει το brand του γρήγορα.»
Του ζήτησα να μιλήσουμε λίγο ακόμη για τις δυνατότητες της βιολογικής καλλιέργειας ως αναπόσπαστο κομμάτι ενός γενικότερου αειφόρου μοντέλου παραγωγής στα αποστάγματα αγαύης. Μου εξήγησε κάποια από τα οφέλη της βιολογικής καλλιέργειας, υπογραμμίζοντας πως εκ των πραγμάτων η επένδυση είναι μεγάλη και μακροπρόθεσμα εμπεριέχει μεγάλη δόση κινδύνου, καθώς το φυτό απαιτεί πολλά χρόνια για να ωριμάσει. Έχοντας όμως αυτό υπόψη, υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ανάγκη για υπεύθυνες, βιώσιμες μεθόδους καλλιέργειας, για τη μείωση της περιβαλλοντικής ζημιάς και τη διατήρηση των φυσικών πόρων.
Πάντα υπάρχει ο εύκολος και γρήγορος τρόπος, μου είπε, αυτός των ζιζανιοκτόνων και των φυτοφαρμάκων. Πλέον όμως υπάρχουν και πιο καινοτόμες και πιο αποτελεσματικές μέθοδοι, οι οποίες είναι και φιλικές προς το περιβάλλον. Στις φυτείες τους έχουν επιστρατεύσει drone, τα οποία χαρτογραφούν ενα-ενα τα φυτά, με υπέρυθρες αεροφωτογραφίες, κι έτσι είναι σε θέση να γνωρίζουν τις θρεπτικές ανάγκες και την κατάσταση του κάθε ενός φυτού, χωρίς να χρειάζεται να σκορπούν αφειδώς αζωτούχα λιπάσματα, όπως γίνεται σε άλλες φυτείες.
Επιπροσθέτως, μεγάλη έμφαση δίνουν στις καλυπτικές καλλιέργειες στις φυτείες τους. Πολύ συχνά φυτεύουν μέσα σε αυτές δένδρα παπάγιας, λάιμ και tomatillo, στο πλαίσιο της αναγεννητικής καλλιέργειας και της αποφυγής ανάπτυξης αγριόχορτων και βέβαια, η καλλιέργειά τους προσφέρει και ένα επιπλέον εισόδημα στους αγρότες και στις τοπικές κοινότητες.
Ο Dr. Iván Saldaña υποστηρίζει πως, παρά τις ανησυχίες για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αυξανόμενης παραγωγής αποσταγμάτων αγαύης, το φυτό παραμένει μια εξαιρετικά βιώσιμη πρώτη ύλη, σε σύγκριση με άλλες καλλιέργειες, όπως αυτή του καλαμποκιού ή του ζαχαροκάλαμου. Θεωρεί πολύ χρήσιμη την ανταλλαγή γνώσεων με σκοπό την επέκταση των βιώσιμων γεωργικών πρακτικών, σημειώνοντας πως η Casa Lumbre ούτως ή άλλως προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε άλλα brand του χώρου.
Για να μη νομίζει πάντως ο αναγνώστης πως ο δρόμος του Dr. Iván Saldaña ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, μου εξήγησε κι ο ίδιος πως αντιμετώπισε αρκετές προκλήσεις, ειδικά στην αρχή. Υπήρξε, μου είπε, ίσως ο πρώτος που έφτιαξε ένα ‘’Author Mezcal’’, κατά τον ίδιο τρόπο που μιλάμε για ‘’Author Wine’’, ένα μεσκάλ δηλαδή μοντέρνο, σύγχρονο και με την προσωπική σφραγίδα του δημιουργού του, αρκετά διαφορετικό από τα παραδοσιακά. Και, όπως ήταν λογικό, συνάντησε μεγάλη αντίδραση και πολλά σηκωμένα φρύδια στην αγορά, καθώς η αξία και η αυθεντικότητα του προϊόντος αμφισβητούντο. Έπρεπε να ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο και να έρχεται σε προσωπική επαφή με καταναλωτές και επαγγελματίες, εξηγώντας τους τα πάντα σχετικά με το brand.
«Είστε πρώην ακαδημαϊκός και νυν master distiller, entrepreneur και επιχειρηματίας, ποια η σχέση σας με το αλκοόλ, απολαμβάνετε ένα ποτήρι μεσκάλ, ένα ποτήρι τεκίλας ή κρασιού; Φαντάζομαι δε μεθάτε», ήταν η επόμενή μου ερώτηση.
«Κοιτάξτε, κάποιες φορές μπορεί και να ξεφύγω λίγο, αλλά γενικά, από τη στιγμή που είσαι σε επαφή με το αλκοόλ διαρκώς και βέβαια που αγωνίζεσαι για να αποκτήσεις και μια φήμη στην αγορά, αφενός μαθαίνεις να έχεις όρια, να ελέγχεις τον εαυτό σου, αφετέρου να το απολαμβάνεις συνειδητά. Δεν είναι πάντα εύκολο, να είσαι για παράδειγμα στην άλλη άκρη του κόσμου, στην Ελλάδα, ως ελεύθερος άνδρας -έχω βέβαια δύο ανήλικα παιδιά- σε έναν τόσο συγκλονιστικό τόπο, να απολαμβάνεις κρασιά από τη Σαντορίνη και να πρέπει να συγκρατηθείς, να πρέπει να ελέγξεις τη συμπεριφορά σου μέσα σε όλη αυτή την ομορφιά, να μη χαθείς μέσα στην κίνηση και στην ένταση. Αλλά γενικά, θα πρέπει να δεις το πώς σχετίζεσαι, όχι μόνο με το αλκοόλ, αλλά και με τα διάφορα μέρη, τους ανθρώπους, τις γυναίκες, θα πρέπει πάντα να γίνεται σε ένα πλαίσιο που δε θα επιβαρύνει την υγεία σου»
Γραφέντων δε τούτων, να δηλώσω πως ο Dr. Iván Saldaña λατρεύει το κρασί, σχεδόν τόσο όσο κι ένα καλό μεσκάλ. Και τα δύο αυτά ποτά άλλωστε, διατηρούν τη θέση τους μεταξύ των δύο απόλυτων αλκοολικών απολαύσεων που μπορεί να βιώσει. Ένα ποτήρι κρασί με το μεσημεριανό του φαγητό κι ένα ποτήρι μεσκάλ πλάι στη θάλασσα, ατενίζοντας το ηλιοβασίλεμα.
Η συζήτηση όμως είχε ξεφύγει χρονικά. Και βάσει αυτών που είχα ακούσει μου είχε κεντρίσει την περιέργεια να τον ρωτήσω τί θα έκανε αν του πρότεινε κάποιος παραγωγός τσίπουρου να συνεργαστούν. «Γιατί όχι;», μου απάντησε. Άλλωστε έχει φτιάξει και ιρλανδικό ουίσκι. Και βέβαια λατρεύει τη θάλασσα. Προς το παρόν, πάντως, στα άμεσα σχέδια της Casa Lumbre είναι να αναπτύξει ακόμη περισσότερο την κατηγορία των προϊόντων χωρίς αλκοόλ, όπως τα Almave, εκεί που υπάρχει άφθονος χώρος για πειραματισμό. Δεν κατάφερα να αποκομίσω περισσότερα, ακόμη όμως κι έτσι, ήμουν σίγουρος πως τόσο ο ίδιος, όσο και η εταιρεία του, θα συνεχίσουν να μας εκπλήσσουν για πολλά ακόμη χρόνια!